Combined Shape
text
0

Оплата і доставка

Спосіб оплати товару і послуг для клієнтів з України:
-
Готівковий розрахунок (при отриманні замовлення в офісі)
-
Перерахування на картку Visa через інтернет банкінг
-
Оплата готівкою на картку Visa через термінал поповнення
-
Оплата післяплатою, при отриманні в транспортних компаніях: «Нова пошта» (при виборі цього способу оплати клієнт оплачує авансом вартість пересилки)
-
Перерахування на розрахунковий рахунок
Способи оплати товару для клієнтів з інших країн:
-
Грошовий переказ за системою Western Union (www.westernunion.ru)
-
Грошовий переказ за системою “Золотая корона” (www.perevod-korona.com)
Доставка по Україні.
Товар доставляється в будь-який регіон України транспортної компанії за 1-4 дня, через транспортні компанії «Нова пошта», «Автолюкс», «Делівері”, “Інтайм”, “САТ”,. Вартість доставки оплачує покупець.
Доставка товару по місту Тернопіль – безкоштовна.
Міжнародна доставка.
-
Товар доставляється в будь-яку країну, «EMS» «DHL»
-
Доставка в московію і білорусь НЕМОЖЛИВА!
Вартість доставки оплачує покупець.
Ми зацікавлені в тому, щоб товари, придбані в нас задовольняли Ваші потреби найкращим чином, тому, рекомендуємо перед замовленням обговорити плановану покупку з менеджером, по телефонів, зазначених на головній сторінці сайті. Також, менеджер може передзвонити на вказаний Вами номер телефону (в межах України)
-
Якщо Задаються технічні питання, виходять за межі компетенції менеджера, Вас проконсультує фахівець служби техпідтримки.
-
Для того, щоб виключити можливі претензії і непорозуміння, процес перевірки компонентів або вироби, а також їх упаковки, знімається на фото. Фотофайли зберігається не менше 1 місяця з моменту відправлення товару. Це дозволяє оперативно і об’єктивно розглядати претензії, які можуть виникнути в момент отримання товару, наприклад, – при недостатньо дбайливого транспортуванні.
-
Після відправки, менеджер повідомляє клієнтові номер декларації для отримання товару на транспортної компанії, у клієнта виникнуть питання по збірці або експлуатації виробу, – відповіді на них дадуть фахівці служби техпідтримки.
Зверніть увагу!
При отриманні замовлення від кур’єра або на складі транспортної служби, покупець зобов’язаний у присутності співробітника кур’єрської служби розкрити посилку і перевірити вміст. У разі, якщо покупець не перевірив товар при отриманні, подальші претензії з приводу механічних пошкоджень або неправильної комплектації не приймаються.